Esperance - Eucla - Reisverslag uit Eucla, Australië van mineke weerd-assink - WaarBenJij.nu Esperance - Eucla - Reisverslag uit Eucla, Australië van mineke weerd-assink - WaarBenJij.nu

Esperance - Eucla

Door: Mineke

Blijf op de hoogte en volg mineke

08 Februari 2013 | Australië, Eucla

Van Esperance naar Caiguna was een rit van 480 km.Onderweg veel dode kangeroes gezien . Aan levend wild zagen we een kangeroe en twee grote adelaars .
Voor de flying Docters waren landingsbanen gemaakt op de weg.
In Caiguna hadden we een camping bij een benzinestation , niet luxe maar wel goed .
De volgende plaats was Eucla dit is de laatste plaats in West Australie .
Onderweg werden we aan de kant van de weg gezet voor oversized verkeer . De rit ging door een mooi natuurreservaat " Het Nuytsland ".
In Eucla hadden we een mooie camping met zeezicht . superschoon sanitair . Ook vlogen hier grote zwermen rosella ,s dit zijn roze papagaaien . Om negen uur zijn we te bed gegaan omdat west en zuid australie een tijdsverschil van twee en een half uur hebben .

Groeten us

• 08 Februari 2013 - 13:33

Truus:

Ha Jan en mineke leuk om jullie reisverslagen te lezen. Op dit moment sneeuwt het hier lichtjes. Wij hopen dat jullie nog mooie dagen tegemoet gaan,want voor je het weet zit de vakantie er weer op. De groetjes van Fam. Aalderink

• 09 Februari 2013 - 21:32

Alie Roelofs:

Fijn dat jullie het zo goed hebben ,geniet van al het moois, vooral van de zon, die zien we hier bijna niet.
    groetjes Gert en Alie.