Adelaide - Mount Gambier - Reisverslag uit Eucla, Australië van mineke weerd-assink - WaarBenJij.nu Adelaide - Mount Gambier - Reisverslag uit Eucla, Australië van mineke weerd-assink - WaarBenJij.nu

Adelaide - Mount Gambier

Door: Mineke

Blijf op de hoogte en volg mineke

09 Februari 2013 | Australië, Eucla

In de avond hebben we onze vriend Harry bezocht , hij woont 5 min. vanaf onze camping . Wij hebben een uur rond gedwaald en toen maar een taxi genomen bij een hospital . De taxi - chauffeur moest met een vergrootglas in een stratenboek zoeken naar de straat . Gelukkig hadden wij onze tom - tom bij ons en zijn we uiteindelijk nog op het goede adres gekomen . Harry heeft ons na het koffiedrinken weer naar de camping gebracht . Hier hebben we nog gezellig in onze camper een glaasje gedronken op de goede afloop.
De vlg. dag zijn we richting Murray Bridge gegaan hier woont onze vriendin Meredith . Op weg hiernaar toe hebben we in Hahndorf rond gekeken en een minnigheid gegeten .Hahndorf is het oudste duitse stadje van Australie opgericht door duitse boeren . Hier was nog een leuke ledershop met aussie hoeden , mooi model voor Harm gezien .
In Murray Bridge weer geen internet maar zoals ze zeggen wel bij de Mac D. eten besteld en nog geen internet , ligt er net vandaag uit zeggen ze en heten was ook niet te pruimen .
Het is 34 graden met zon .
Onze camping is dichtbij Meredith , zij is bijzonder verrast dat we bij voor de deur staan . Na een kop koffie en een poos bijpraten zijn we weer naar de camping gegaan .

• 09 Februari 2013 - 23:36

Arie Hofhuis:

Mineke en Jan, al jullie verslagen gelezen. Wat ik zo lees is het een prachtige reis.
    Geniet er de komende tijd nog flinkk van.

groetjes van Jennie en Arie