Tocht Atlanta/Montgomery - Reisverslag uit Rijssen, Nederland van mineke weerd-assink - WaarBenJij.nu Tocht Atlanta/Montgomery - Reisverslag uit Rijssen, Nederland van mineke weerd-assink - WaarBenJij.nu

Tocht Atlanta/Montgomery

Blijf op de hoogte en volg mineke

15 Oktober 2012 | Nederland, Rijssen

We zijn vandaag verder gereden naar Montgomery.. langs een rustige route door de mooie natuur, bossen en meren.Er zijn hier veel kerkjes en begraafplaatsen meest baptisten.
In montgomery gingen we op zoek naar het museum van Hank Williams de bekende countryzanger. Het was mooi om te zien wat deze zanger allemaal aan spullen heeft achter gelaten muziek,meubels en zijn mooie cadilac, waarin hij op de achterbank is overleden.
Het museum lag naast ons bijzonder mooi ingericht hotel, kon je zo gebruiken in een film.
Aan de overkant van het hotel was een terras waar je erg gezellig kon zitten, hier hebben we ook gegeten in de oesterbar ( lekkere gegrilde oesters).
Later op de avond zijn we gewandeld naar de rivier hier kon je zien hoe hoog het water kwam bij overstoming.al met al een interesante dag.

Groeten Jan en Mineke

• 15 Oktober 2012 - 13:32

Hatje En Janeunkn:

hallo daar,

mooi om te horen dat julie het gezellig en mooi hebt.
    volle wille nog,

harold janneke en kids

• 15 Oktober 2012 - 20:11

Jennie En Arie Hofhuis:

Hoi Mineke en Jan, bij bericht nr. 2 een reactie van ons. Bij de eerste waren jullie hongerig en moe. We wensen jullie een heel mooie reis toe en dat je alles over de BLUES te weten komt.
    groetjes oet Goor