Charleston - Reisverslag uit Charleston, Verenigde Staten van mineke weerd-assink - WaarBenJij.nu Charleston - Reisverslag uit Charleston, Verenigde Staten van mineke weerd-assink - WaarBenJij.nu

Charleston

Door: mineke

Blijf op de hoogte en volg mineke

24 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Charleston

Vanuit dit mooie hotel zijn we down town gegaan en hebben een rijtour gemaakt met een rijtuig,zo hebben we het oude gedeelte van de stad gezien.
Prachtige huizen in pastelkleuren sommige zijn 7 miljoen waard.Ook de tuinen zijn schitterend aangelegd.
Hierna hebben we gewinkeld in een overdekte market, jan heeft hier nog wat voor Luca gescoord.Gerda en ik vonden nog een armband die we niet konden laten liggen.Er waren bijzonder mooie handgemaakte spullen die allemaal wat met het ontstaan van charleston te maken hadden.Jullie zullen dat wel kennen van de bekende film North South.
Vervolgens hebben we nog een wandeling langs de rivier gemaakt.
Tussen al deze ondernemingen hebben we gegeten in een mooi ingericht restaurant in charleston stijl.
Tegen het eind van de middag zijn we weer naar het hotel gereden en een drink hebben we daar heerlijk gedineerd.Ze hebben hier overal fantastische chardonnoy ( dit voor de liefhebbers)
Morgen vertrekken we richting Atlanta voor de laatste overnachting in Amerika.
Hoop hier morgen nog iets over te schrijven.
Lieve groeten van ons
Jan en Mineke