nashville - cherokee- ashville - Reisverslag uit Charleston, Verenigde Staten van mineke weerd-assink - WaarBenJij.nu nashville - cherokee- ashville - Reisverslag uit Charleston, Verenigde Staten van mineke weerd-assink - WaarBenJij.nu

nashville - cherokee- ashville

Door: mineke

Blijf op de hoogte en volg mineke

23 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Charleston

We hebben nog The grand Old Opry bezocht dit is een concertgebouw waar bekende sterren optreden zoals Willie Nelson,deze heeft hier een nieuwe clip op tv waarin hij een graf graaft ik hoop voor een ander.
Tijdens de reis naar de snowy mountans zijn we langs het pretpark van Dolly Parton gekomen hier stonden de titanic en king kong levensgroot nagemaakt.
In de mountans kwamen we in de file en werd het ook nog donker beetje verkeerd gepland door tijdsverschil en weekend.
De vlg.dag zijn we bij zonnig en helder weer naar het hoogste punt gereden
en hebben hier veel foto,s gemaakt van het uitzicht op de indian summer kleuren.
Het indianenpark dat we wilden bezoeken was gesloten.
In het stadje Cherokee waren veel souvenirswinkeltjes beheerd door indianen.
Na onze overnachting inde vlg.plaats Ashville zijn we op weg gegaan naar Charleston.
We reden via Greenville en hebben veel bos gezien beetje saai.Nog even een break gehad met hamburger en onbenullige grote glazen cola zijn we nu inhotel Holliday Inn.