memphis/nashville - Reisverslag uit Rijssen, Nederland van mineke weerd-assink - WaarBenJij.nu memphis/nashville - Reisverslag uit Rijssen, Nederland van mineke weerd-assink - WaarBenJij.nu

memphis/nashville

Door: mineke

Blijf op de hoogte en volg mineke

22 Oktober 2012 | Nederland, Rijssen

We rijden door een afwisselend lanschap met mooie herfstkleuren naar Nashville.Onderweg zien we weer veel kerkjes en mooie huizen.
In nashville zijn we eerst naar het hotel gereden.
S,avonds zijn we eerst naar the wildhorse saloon gegaan deze werd ons aangeraden door de reisgidsen.Het was hier een soort Lucky met live optredens en je moest hier wachten op het eten d.m.v. een oproep apparaatje. Het was zo druk dat we hebben bedankt voor het wachten en een andere eet gelegenheid hebben gezocht,daarna zijn we naar een kleine tent geweest met een goede countryband.superavond gehad.
De vlg dag hebben we gewinkeld we moesten een stekker kopen omdat die van ons kapot was,moesten zoeken naar een winkel een soort gamma.
Toch weer een operatie van langer dan een uur.
In de avond gingen we weer downtown maar omdat het zaterdag was werdden alle straten door de politie afgezet en was het dor de drukte niet normaal om ook maar een cafe binnen te komen.Zin we toch iets te oud voor.
Hebben gezellig afgesloten in het hotel met een drankje.